Váš nákupní košík je prázdný!

Všeobecné obchodní podmínky & Ustanovení

1.      Úvodní ustanovení

 

1.1.   Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydány společností Vrať se mi s.r.o., se sídlem Plzeň, Koterovská 634/38, PSČ 326 00, IČ 03437540, zapsané Krajským soudem v Plzni, vl. 30187, (dále také jako „poskytovatel“), která provozuje internetový portál a s ním spojený internetový obchod (dále jen „e-shop“), to vše prostřednictvím internetové adresy www.vratsemi.cz.

 

1.2.   Obchodní podmínky platí pro poskytování služby „Vrať se mi“ poskytované společností Vrať se mi s.r.o. (dále jen „služba“).

 

1.3.   Obchodní podmínky dále upřesňují a vymezují práva a povinnosti poskytovatele a objednatele, kterým může být fyzické osoby – podnikatelé a nepodnikatelé a právnické osoby – podnikatelé (všichni dohromady také jako „zákazník“). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s platnými právními předpisy České republiky.

 

1.4.   Vyplněním závazného návrhu smlouvy a jeho odesláním poskytovateli prostřednictvím elektronického formuláře nacházejícího se na internetových stránkách www.vratsemi.cz zákazník potvrzuje, že se seznámil s kompletním zněním Obchodních podmínek a s těmito takto souhlasí. Současně akceptuje ceny, které jsou platné v okamžiku odeslání objednávky. Na Obchodní podmínky a jejich obsah je zákazník dostatečným způsobem upozorněn před dokončením a odesláním závazného návrhu smlouvy a má dostatečnou možnost se s těmito seznámit. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy. V případě odlišných písemných ujednání mezi poskytovatelem a zákazníkem platí ujednání obsažená ve smlouvě.

 

 

2.      Popis služby

 

2.1.   Poskytovatel služby se zavazuje na základě smlouvy s objednatelem (viz níže), zaslat objednateli identifikační štítek, který si objednatel připevní na jím zvolenou movitou věc, kterou požaduje po její ztrátě vrátit a případně je za její vrácení ochoten vyplatit nálezci nálezné (dále jen „předmět“). Identifikační štítek obsahuje údaje:

 

-         identifikační kód;

-         informaci o skutečnosti, že objednatel žádá o navrácení předmětu, případně že objednatel je ochoten za jeho vrácení uhradit nálezci nálezné;

-         výši nabízeného nálezného;

 

2.2.   V případě, že nálezce ztraceného předmětu kontaktuje, na základě identifikačního štítku, poskytovatele, ten se zavazuje dle níže uvedených podmínek kontaktovat zákazníka, převzít od něj nálezné, toto oproti vydání předmětu vyplatit nálezci a předmět předat zákazníkovi.

 

 

3.      Objednání služby, závazný návrh smlouvy a zrušení objednávky

 

3.1.   Pro účely těchto Obchodních podmínek se závazným návrhem smlouvy rozumí jednostranný právní úkon učiněný objednatelem a adresovaný poskytovateli za účelem získání jím poskytovaných služeb (dále také „objednávka“).

 

3.2.   Učinit objednávku je možné pouze prostřednictvím e-shopu. Tato objednávka musí splňovat níže uvedené náležitosti, které jsou nezbytné pro řádné poskytování objednaných služeb poskytovatelem. Zákazník je povinen při vyplňování objednávky uvést tyto údaje:

 

-         jméno a příjmení nepodnikatele, nebo název podnikatele;

-         IČ, je-li zákazník podnikatel;

-         přesné místo dodání identifikačního štítku (ulice, č.p., město, PSČ);

-         kontakt pro komunikaci s poskytovatelem (email);

-         údaje, které požaduje uvést na informačním štítku;

-         grafické zpracování identifikačního štítku;

-         výši nabízené odměny při vrácení předmětu dle identifikačního štítku;

-         způsob doručení identifikačního štítku;

-         způsob úhrady poskytované služby;

 

3.3.   Poskytovatel je oprávněn objednávku, která nesplňuje podstatné údaje uvedené výše, odmítnout, nebo zaslat zájemci zpět k doplnění chybějících údajů.

 

3.4.   Objednávka zaslaná poskytovateli je návrhem smlouvy o poskytování služeb ze strany zákazníka. Smlouva o poskytování služeb je následně uzavřena doručením potvrzovacího e-mailu o přijetí objednávky objednateli. Tímto okamžikem vzniknou mezi objednatelem a poskytovatelem vzájemná práva a povinnosti plynoucí z předmětné smlouvy.

 

3.5.   Pokud dojde k odvolání objednávky před uzavřením smlouvy ze strany objednatele, a to z důvodů, které neleží na straně poskytovatele, je objednatel povinen uhradit poskytovateli náklady spojené s vyřízením objednávky a případnou výrobou identifikačního štítku, pokud tyto náklady poskytovateli již vznikly.

 

3.6.   Uzavřením smlouvy se poskytovatel zejména zavazuje zaslat objednateli identifikační štítek a po dobu platnosti smlouvy mu poskytovat a pro něj zajišťovat poskytování služby. Objednatel se uzavřením smlouvy zavazuje zejména uhradit poskytovateli cenu služby.

 

3.7.   Smlouva mezi poskytovatelem a objednatelem je uzavřena na dobu určitou, a to dobu 2 (dvou) let. Měsíc před vypršením smlouvy bude informace o datu vypršení smlouvy zaslána na email zákazníka uvedený v objednávce.

 

3.8.   Doručení objednávky, její případnou akceptaci a odeslání identifikačního štítku na uvedenou adresu potvrdí poskytovatel objednateli prostřednictvím e-mailu.

 

3.9.   Zákazník může objednávku zrušit, a to bez uvedení důvodu. Musí tak ovšem učinit do 24 (dvacetičtyř) hodin od obdržení mailu o potvrzení objednávky. Objednávku lze zrušit prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu info@vratsemi.cz . Pokud tak objednatel učiní, aniž by ho k tomu vedly důvody na straně poskytovatele, je povinen uhradit poskytovateli náklady, které mu s vyřízením objednávky a případnou výrobou identifikačního štítku vznikly.

 

 

4.      Dodací podmínky a dodací lhůta identifikačního štítku

 

4.1.   Dodací lhůta identifikačního štítku je 14 dní od akceptace objednávky poskytovatelem.

 

4.2.   Pokud dojde z důvodů, které neleží na straně poskytovatele, a které ani s vynaložením zvýšené péče nemůže poskytovatel ovlivnit, k prodloužení dodací lhůty identifikačního štítku, zavazuje se poskytovatel zákazníka o tomto neprodleně informovat a zároveň mu sdělit novou dodací lhůtu. Zákazník není z tohoto důvodu oprávněn odstoupit od smlouvy.

 

4.3.   Identifikační štítek bude objednateli zaslán prostřednictvím České pošty, a.s., a to zásilkou na dobírku.

 

4.4.   Pokud zákazník nepřevezme identifikační štítek zaslaný poskytovatelem na adresu uvedenou ve smlouvě, aniž by předem zrušil objednávku dle čl. 3. odstavce 3.5. a 3.9., je povinen poskytovateli uhradit náklady spojené s výrobou a zasláním identifikačního štítku.

 

4.5.   Identifikační štítek, který objednatel nepřevzal, může poskytovatel dále využít dle svého uvážení, zejména jej může poskytnout třetí osobě, a to včetně grafického zpracování navrženého objednatelem.

 

4.6.   Okamžikem převzetí identifikačního štítku přechází riziko za jeho ztrátu, poškození nebo zničení na objednatele.

 

4.7.   Ke každému identifikačnímu štítku je vždy přiložen daňový doklad.

5.      Kupní cena

 

5.1.   Cena služby je 12,46,- Kč/měsíc bez DPH a je cenou konečnou (dále jen „cena“). V cenně služby není zahrnuto dodání identifikačního štítku (včetně nákladů spojených s balením a dopravou na místo určené objednatelem) a veškeré administrativní náklady spojené s poskytováním služby. Cena je stanovena pro poskytnutí služby vztahující se k jednomu individuálně určenému předmětu označenému identifikačním štítkem. Cena přívěsku bez služby je 119,- Kč bez DPH, cena samolepky bez služby je 99,- Kč bez DPH.

 

5.2.   Cena je pevně stanovena a není ovlivněna individuálním požadavkem objednatele na grafické zpracování volitelné části identifikačního štítku.

 

5.3.   Cenu objednatel uhradí při převzetí identifikačního štítku prostřednictvím dobírky České pošty a.s.

 

5.4.   Poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat úhradu zálohy ve výši 30% ceny poskytovaných služeb, a to pro případ, že si zákazník objedná najednou poskytnutí služby pro více individuálně určených předmětů a součet cen objednaných služeb přesáhne částku 2.000,- Kč.

 

5.5.   Poskytovatel má nárok na uhrazení odměny za poskytnutí služby (tzn. uhrazení nálezného nálezci a předání předmětu zákazníkovi) ve výši 10% nálezného, minimálně však ve výši 500,- Kč. Tato odměna může být splatná při předání nalezeného předmětu zákazníkovi do rukou osoby (agenta) určené poskytovatelem.

 

 

6.      Práva a povinnosti

 

6.1.   Objednatel má povinnost řádně a včas uhradit cenu za poskytnuté služby.

 

6.2.   Objednatel má povinnost zkontrolovat identifikační štítek neprodleně po jeho převzetí a oznámit jeho případné vady poskytovateli do tří pracovních dnů od jejich zjištění. Objednatel je v rámci reklamace povinen zaslat vadný identifikační štítek zpět poskytovateli, spolu s uvedením vad, které na tomto spatřuje.

 

6.3.   Objednatel má povinnost neprodleně po ztrátě předmětu informovat poskytovatele a sdělit mu, kde, kdy a za jakých okolností ke ztrátě předmětu došlo.

 

6.4.   Objednatel je povinen nejpozději do tří pracovních dnů ode dne, kdy jej na základě sdělení nálezce o nalezení předmětu, poskytovatel vyzve, uhradit hotově nebo převodem na účet poskytovatele smluvně dojednané nálezné.

 

6.5.   Objednatel je povinen si od poskytovatele nalezený předmět převzít, a to do tří pracovních dnů ode dne, kdy je k jeho převzetí poskytovatelem vyzván.

 

6.6.   Objednatel je povinen použít při tvorbě přívěsku nebo samolepky pouze takové obrázky, které z hlediska autorských práv může použít. 

 

6.7.   Poskytovatel má povinnost do tří pracovních dnů od chvíle, kdy mu nálezce oznámí nalezení předmětu kontaktovat objednatele a vyzvat jej k úhradě smluvně dojednaného nálezného.

 

6.8.   Poskytovatel má povinnost po obdržení nálezného vyplatit jej obratem oproti předání předmětu nálezci a toto předání spolu s nálezcem písemně potvrdit.

 

6.9.   Poskytovatel je povinen do tří pracovních dnů od předání předmětu nálezcem vyzvat objednatele, aby si předmět převzal v místě a čase určeném poskytovatelem.

 

6.10.   Poskytovatel je povinen vrátit uhrazené nálezné zpět objednateli, pokud do 14 dní od jeho uhrazení objednatelem nedojde k předání nálezného oproti nalezenému předmětu nálezci.

 

6.11.   Poskytovatel je povinen rozhodnout o reklamaci identifikačního štítku a tuto

vyřídit do 30 dnů od jejího doručení poskytovateli.

 

6.12.   Poskytovatel, na základě poskytované služby, neručí za nalezení a vrácení

předmětu. Poskytovatel také neručí za stav vráceného předmětu nálezcem.

 

 

7.      Výpověď smlouvy

 

7.1.   Objednatel je oprávněn vypovědět smlouvu v případě, že doručený identifikační štítek nebude svým obsahem odpovídat podmínkám dojednaným ve smlouvě a poskytovatel nedoručí objednateli nový identifikační štítek dle smlouvy do 14 dní od obdržení reklamace objednatele. Toto neplatí, pokud poskytovatel nebude vzhledem ke složitému a technologicky náročnému požadavku objednatele na grafickou podobu identifikačního štítku schopen přesně dodržet objednatelem požadovanou podobu identifikačního štítku. V takovém případě bude o této skutečnosti objednatel informován prostřednictvím e-mailu.

 

7.2.   Objednatel je oprávněn vypovědět smlouvu, pokud poskytovatel poruší své povinnosti plynoucí ze smlouvy, zejména pak povinnost předat nálezci objednatelem zaplacené nálezné, nebo vydat předmět zpět objednateli.

 

7.3.   Poskytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu, pokud objednatel neuhradí cenu dle čl. V. obchodních podmínek.

 

7.4.   Poskytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu pokud objednatel neuhradí nálezné dle čl. 6. odst. 6.4. a to ani v dodatečné třídenní lhůtě.

 

7.5.   Pokud objednatel vypoví smlouvu dle čl. 7. odst. 7.1. a 7.2. je poskytovatel povinen vrátit objednateli uhrazenou cenu služby.

 

7.6.   Výpověď smlouvy musí být doručena druhé straně písemně.

 

8.      Souhlas se shromažďováním a zpracováváním osobních údajů

 

8.1.   Objednatel bere na vědomí, že poskytovatel je nucen, vzhledem k povaze poskytované služby, shromažďovat a zpracovávat po dobu platnosti smluvního vztahu osobní údaje objednatele, a to za účelem kontaktu objednatele a případného předání nalezeného předmětu. Objednatel k tomuto shromaždování a případnému zpracovávání svých osobních údajů dává poskytovateli výslovný souhlas

 

8.2.   Poskytovatel se tímto zavazuje shromažďovat a zpracovávat osobní údaje objednatele pouze pro potřeby naplnění účelu smlouvy. Poskytovatel se dále zavazuje neposkytnout osobní údaje objednatele třetí osobě bez výslovného souhlasu objednatele. Výjimkou je poskytnutí osobních údajů v nezbytném rozsahu pro potřeby dopravy identifikačního štítku, resp. předmětu nebo platebního styku.

 

8.3.   Objednatel má právo svobodného přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a doplnění.

 

8.4.   Poskytovatel nesmí bez souhlasu nálezce poskytnout osobní údaje nálezce, které shromáždil a zpracoval v souvislosti s vrácením předmětu, a to ani objednateli.

 

 

9.      Závěrečná ustanovení

 

9.1.   Pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak řídí se smluvní vztah mezi objednatelem a poskytovatelem právním řádem České republiky.

 

9.2.   Jakékoliv dodatky smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran a stanou se její nedílnou součástí.

 

9.3.   Objednatel prohlašuje, že je zcela schopen plnit veškeré finanční závazky, které mu plynou, resp. mohou plynout ze smlouvy.

 

9.4.   Objednatel prohlašuje, že je způsobilý k právním úkonům a dále, že osoby za něj v jeho zastoupení jednající jsou k tomu oprávněny.

 

9.5.   Objednatel odpovídá za škodu, kterou by způsobila případná nepravdivost či nepřesnost údajů uvedených ve smlouvě nebo porušení zde uvedených či jakýchkoli jiných povinností.

 

9.6.   Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem vzniklý na základě smlouvy se, v rozsahu jimi upraveném, řídí těmito obchodními podmínkami.